morgonstund

Godmorgon! Eller, egentligen är det ju mitt på dagen men jag passar på att sova ut nu när jag kan. Det är en lyx att sova enligt mig och jag vet ju aldrig när jag får chansen att sova ut igen. Faktiskt. Gick upp för ungefär en timme sen och nu sitter jag och äter frukost och myser med tända ljus, ska börja direkt nu med att ta itu med samma lista som jag lade upp igår. Igår blev inte mycket gjort på den då jag passade på att ta tillfället i akt att övningsköra en himla massa eftersom pappa skulle till stan. Så det blev några timmars övningskörning och sedan träning, hann bara skriva litegrann på ett par uppgifter innan det.

Så idag ska jag jobba med listan för hela slanten, tänkte börja med en entreprenörsuppgift som faktiskt är ganska rolig. Och kvällen är ännu oplanerad. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0