Soon but not yet.

Hallå där!

Kände för lite förändring här i bloggen igår och fixade till en ny header och sidobild lite snabbt. Vad tycker ni? Dock stämmer den ju inte riktigt eftersom jag inte är 18 år ännu. Men jag orkade inte skriva 17 år och sedan ändra det. Hur som helst. Idag drar jag igång och börjar praktisera med fina, underbara Tina. Min hovslagare som även håller på med inredning, vilket är den biten jag är mest intresserad av. Så klart. Just nu sitter vi förmodligen och fikar (tidsinställt inlägg) och sen ska vi åka och titta på en 4:a som vi eventuellt ska totalstyla. Ska bli så kul om vi får göra det! Därefter ska vi åka och sko min häst.

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggo!

2011-11-28 @ 15:51:20
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0