Don't wonder why people go crazy. Wonder why they don't.

Sitter i skolan och pluggar lite företagsekonomi, närmare bestämt bokföring. Prov på fredag. Igår hängde jag på gymet och hos min pojkvän. Ska nog bosätta mig på gymet, gillar det stället. Ikväll funderar jag på att sova i stan hos min mormor så jag kan ägna morgondagen åt att söka praktikplats, men kan inte bestämma mig för var jag ska söka. Jag vill göra något som har med inredning/färg/form att göra. Helst ett stylingföretag, men kan även tänka mig andra saker, som färgbutik till exempel. Om man kan lära sig något av det. Tips? Känner ni någon kan ha en lämplig praktikplats åt mig?



Bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0