@ mormors

Hamnade hos min kära mormor idag igen, men inatt ska jag även sova här. Mysigt. Planerna ser ut såhär: Äta glass och titta på Grey's. Hela kvällen. Det känns som fredag, fast det är onsdag. Och det är ju skönt. Det är ju lite fredag också för i morgon är jag ledig.

Har insett att jag förmodligen är världens tråkigaste bloggare. Bloggar lite nu och då utan minsta lojalitet till läsarna och utan att bry mig ett skvatt om vad som egentligen är intressant för er. Och oftast blir det ju antingen överdrivet eller alldeles för lite. Varför har jag ändå så pass "många" (allt är relativt) läsare då kan man undra? Jag är ju ingen Kenza direkt. Men det kan väl inte alla vara heller. Hur som helst, jag gillar er så försvinn ingenstans.



Mormors mysiga inglasade balkong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0