skin care

Godmorgon! Jag och Jesper har just ätit mysfrukost. Känns hur lyxigt som helst att bara kunna mysa runt på en måndag. Vi ska nog in till stan en sväng och kanske äta lunch och bara umgås.

Igår köpte Jesper (på min önskan såklart) lite hudvårdsprodukter till oss. Jag tycker att det är synd att inte killar också tar hand om sig själva lite mer, det känns liksom tabu för killar att vårda sig. Så tänkte jag att de här produkterna skulle passa honom bra samtidigt som jag har varit sugen på att testa dem själv. Har varit superslarvig med min hy på sista tiden, tyvärr. Testade igårkväll, de kändes väldigt starka jämfört med andra produkter jag brukar använda. Men hyn kändes väldigt fräsch och fin efteråt, och krämen har en utjämnande effekt på hyn, döljer alltså till exempel rodnad lite. Hittills är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0