I dont want to survive. I want to live.

Godmorgon! Nu har vi avklarat flytten, fick nycklarna kl 12 i måndags och var galet effektiva och fick mycket gjort och sov här i måndags natt. Igår åkte jag med farmor till IKEA och handlade en hel del viktiga saker. Som orkidéer till exempel. Lägenheten är lite sunkig men faktiskt supermysig, vi är kära i den.

Igår var jag upptagen med  IKEA och att umgås med min moster och mina småkusiner, men idag ska jag stanna i lägenheten hela dagen och råplugga. Jag ska nämligen försöka fixa färdigt projektarbetet den här veckan. Är så sjukt omänskligt jäkla otaggad bara, vilket jag inte alls planerat.


Här sitter jag just nu (i soffan) med en tekopp.




Käkade flyttgröt som vi fick av farmor till frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0