And we are here, but I already miss you

Skolan har dragit igång igen och det med besked. Har insett att jag kommer att ha skola/jobb 12 dagar, ledig två. I resten av terminen. Yey! Bara att hålla hårt.

Har träffat en oerhört söt liten bebis, varit onyttig, kollat på filmer, jobbat och så vidare. Idag var jag på banken med Jesper och flyttade över alla mina pengar till Swedbank, startade ett gemensamt sparkonto med Jesper och pratade sparande och bolån. Orimligt mycket vuxenpoäng!

Kommer att behöva någon kickstart om jag ska börja blogga "ordentligt" igen, typ en ny blogg eller en ny design. We'll see.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Faan också! Nu blir jag tvungen att skaffa mig ett eget liv som mina barn brukar säga åt mig...

2012-02-08 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0